Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EK

Jéžíšmarjájósef, když už toho Babiše nechcete, tak mu tu nedělejte reklamu, takovýhle článek nikoho od jeho volby neodradí, právě naopak!8-o

1 0
možnosti
ZH

R^ V sektách se jedná o obvyklý jev. Ať řekne guru jakoukoliv hovadinu, ovce radostně bektají.

4 0
možnosti
MB

Ať se děje, co se děje - nejcennější je na člověku rozum. Kdo jej získá - získá člověka celého. Tu se ukázalo, že po 41 letém působení v očekávání zjevení nového - Harmonicky rozvinutého člověka, se fakt OBJEVIL ! Jsem svobodný, ale něco mne tíží ! Do pytle, vždyť je to můj rozum ! Co s ním mám dělat, vždyť mne obtěžuje ! Tu zájemci přicházejí, tu Jehovisté - tu Svědkovi nové víry Veleknězovy. že ano ... :-)

2 0
možnosti
JV

Teda, vy máte divné choutky!:-/

1 0
možnosti
DV

Ano, vím... jsem tak trochu masochista :-)

0 0
možnosti
DR

Podle PL Topolánek napsal, že rozhodnutí o dotaci pro Čapí hnizdo už OLAF poslal na MF. Prý se překládá.:-/

2 0
možnosti
Foto

J54a78k39u52b 44R53o23t62h

19. 10. 2017 9:18

Karma a díky za ranní smích.R^;-D

4 0
možnosti
LO

L44u59b53o61š 61O96t91t

19. 10. 2017 9:16

Obdivuji vás, máte pevný žaludek. To bych číst nedokázal, ani po deseti Kinedrylech...;-D

4 0
možnosti
SN

:-)I po pozření dvou velkých, čili jednom deci slivovice, se z toho nemohu vzpamatovat ! :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS